Filmowanie korporacyjne
W czasach stale rosnącej konkurencji na rynku firmy stosują rozmaite narzędzia marketingowe po to, aby zadbać o jak najlepszy wizerunek na tle pozostałych przedsiębiorstw z branży. Biorąc pod uwagę, że większość odbiorców reaguje głównie na bodźce wizualne, firmy sięgają po takie narzędzia, które skutecznie dotrą z przekazem do potencjalnie zainteresowanych klientów i kontrahentów. Kluczowym elementem, odgrywającym szczególną rolę w budowaniu strategii marketingowej, jest odpowiednie i efektywne wykorzystanie korzyści, jakie niesie ze sobą videofilmowanie. Trzeba dodać, że usługi filmowania dla firm cieszą się niezwykłą i niesłabnącą popularnością.
Do najbardziej skutecznych i zarazem nowoczesnych narzędzi marketingowych z obszaru wideofilmowania zaliczają się filmy promocyjne. Równie często przedsiębiorcy podejmują współpracę z kamerzystą do filmowania korporacyjnego. Powstały w efekcie tej współpracy film wideo stanowi doskonałe podłoże do budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Filmy promocyjne jako profesjonalna wizytówka firmowa
Stworzenie atrakcyjnych i profesjonalnych filmów promocyjnych pozwala na kreowanie korzystnego wizerunku firmy, niezależnie od branży, w której ta firma funkcjonuje. To nie koniec zalet związanych z dobrymi filmami promocyjnymi. Oto kolejne:
- Pozyskanie nowoczesnej wizytówki firmy, którą można wykorzystać w dowolny sposób (np. na stronie internetowej, portalach społecznościowych, internetowych portalach branżowych, w telewizji itd.)
- Możliwość dotarcia do wielu tysięcy potencjalnych współpracowników, klientów i kontrahentów
- Nowoczesny sposób na prezentację usług firmy, a także konkretnych produktów
Warto dodać, że filmy promocyjne realizowane w Krakowie są o wiele ciekawszą i skuteczniejszą formą prezentacji produktu czy usług firmy niż typowe katalogi firmowe lub zwykłe ulotki informacyjne.
Budowanie wizerunku firmy poprzez filmowanie korporacyjne
Efektem filmowania korporacyjnego jest tzw. corporate video, czyli film korporacyjny. Ten szczególny film wideo ma na celu przybliżenie wizerunku przedsiębiorstwa poprzez prezentację pracowników, szefostwa, floty, budynków, procesów produkcyjnych, realizowanych usług lub gotowych produktów.
Powstałe dzięki filmowaniu korporacyjnym materiały wideo wykorzystywane mogą być na firmowej stronie internetowej jako świetny środek przekazu informacji oraz jako mocny fundament do kształtowania wizerunku firmy.